Snart åker vi neråt i Sverige.

2009-07-24 | 10:35:44 
Idag borde jag egentligen vara i Vaggeryd och hejja på dom som rider Fjord SM/NM där. Istället sitter jag här och ska snart packa inför helgens två dagar i Göteborg.
Linn åkte ju till Norrland i alla fall, så hon kunde ju inte följa med till SM och jag hittade ingen annan som hade lust heller. Så tyvärr fick jag stanna hemma... Får väl åka till Kvinnersta ist den första augusti om någon vill med då, annars är det ju inte så långt att åka själv.

I alla fall så har jag, min syster, min bror och så Fanny tänkt att hinna med en massa grejor i helgen. Bland annat Liseberg, Universeum, shopping och ev. Paddan (jag och Fanny vill inte åka den igen!). Vi ska bo i en lägenhet som är i närheten av en tunnelbanestation som tur är, bilen får stå kvar i parkeringshuset tills vi åker hem igen.
Jag hoppas vi hittar dit och sånt, vi ska tydligen åka min brors volvo, jag har typ aldrig kört volvo så vi får se hur det går... Eller ja, Göteborg hittar vi väl till, det är ju skyltat, men sen ska vi hitta till lägenheten också. Och dit vi ska hämta nyckeln. Men det löser sig!


Min packningslista blev "vandaliserad" av min syster:

Kommentarer
Postat av: Anonym

TUNNEBANESTATION i GÖTEBORG! AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!



:D

2009-07-24 @ 18:15:05
Postat av: Anonym

Fan du skulle komma!!!!!!!!! De va askul!



aja



vi ses på lördag i kvinersta, ja ska visaa häst!



sv: tack :D

2009-07-27 @ 11:27:03
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Camilla: JAG SKREV FEL, vet faktiskt att det är spårvagn det ska vara! :)

2009-07-27 @ 15:19:09
Postat av: hanna

Du missade verkligen någe!



tror det börjar 09.00 eller 10.00, fjordhästarna är iaf efter lunch!

2009-07-27 @ 18:20:01
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kostar ingenting att gå in, korv och dricka brukar finnas :D



har du msn?

2009-07-27 @ 21:09:31
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0