Ska man skratta eller gråta?

2009-07-10 | 11:40:34 
Kom till vårdcentralen i morse, och fick då veta att jag inte skulle få träffa en läkare, utan en distriktssköterska. Det första hon sa var "jasså, du har ont i örat, då ska dom inte skicka dig till mig". Så 5 minuter senare fick jag en läkartid, nästa vecka på torsdag. Väldigt lyckat.

Fick veterinärtid för Lovis om två veckor, alla tider dom hade nästa vecka jobbade jag på. Det verkade som om dom hade ont om tider där också.

Nu ska jag i alla fall strax åka till Granngården, köpa nytt koppel/halsband åt Lovis (hon fyller år på måndag!). Något gott till henne ska jag försöka övertala pappa att köpa också. Det är hon värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0