Letar.

2009-07-06 | 11:32:42 
Letar lite på annonser och sånt om det är ngn som vill låna ut sin häst i sommar, men hittar bara sådana som vill ha medryttare eller skötare och det hinner jag ju inte med i höst. Nadja måste ju ändå tas omhand om, även fast hon har vila. Sen har jag hört att det andra året ska vara det jobbigaste året så jag kommer säkert att få plugga ännu mera.

I dag har inte hänt så mkt, skulle vara ledig från jobbet, men ska ev jobba i kväll eftersom någon var sjuk. Vill inte egentligen men jag sa att dom fick ringa igen om det blev kris, att de inte fick in någon annan. Fast än har dom inte ringt :)
Gjorde Nadja extra fin på morgonen och hjälpte sedan min bror att ta bort lämmarna på en av vagnarna eftersom han skulle köra in ensilagebalarna. Och nu sitter jag här... Om jag inte ska jobba sen så ska jag åka till Karlskoga och handla lite :)
Ska också försöka boka biljetter till premiären av den nya Harry Potter filmen den 15 juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0