Trötter

2009-01-25 | 19:25:09 
Jobbat hela helgen och ska jobba nästa helg också. Jossan ville byta för hon skulle bort så jag blir ledig två helger i rad sen i stället. Det funkar ju det med. Men faktiskt lite jobbigt att jobba samtidigt som man pluggar. Funderar på att bara jobba en perios i sommar, alltså 4 veckor så jag verkligen hinner vila upp mig. Men först ska jag ringa chefen och säga att jag vill jobba i sommar =) Sen får vi se om jag får det eller inte :P
 
Det var iaf kul på jobbet idag, "Hur ska vi lösa det här Jenny?" .. "Jag vet inte Jenny"

Idag är det riktigt skitväder. Det regnar + att det är jättehalt ute. Så man är ju livrädd att Nadja ska gå omkull när man rider. Det blev iaf en lugn ridtur. Det är dumt att utmana ödet.

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja fy halkan är otäck att rida i :(

Vi har satt på både broddar och snösulor och det hjälper ju så sjukt mycket ! :D

2009-01-25 @ 22:28:19
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0