Sjuk igen och skola igen

2009-01-07 | 20:53:05 
Jag tror jag börjar bli sjuk igen. Fryser precis som förut och har börjat nysa hela tiden :(

Annars var det skola igen - en tre timmars föreläsning om Kroppens energiomsättning i vila och arbete. Det var riktigt tråkigt, men kul att träffa alla kompisar igen. Det märktes att det var dyster tämmning i klassen- men det var ju också 50% av oss som blev underkända på tentan. Fast jag klarade mig! ^^

Jag har hittat en som kan rida Nadja lite under veckorna också. Har träffat henne två gånger nu och det verkar gå bra. Hoppas att det fortsätter så. Jag behöver ha lite mer tid för skolan.
Kom på att jag inte ridit Nadja på två veckor... Jag har varit sjuk och de två gångerna jag har ridit har jag suttit på Olle, ena gången när Linn red Nadja och andra gången när Nella gjorde det.
Tittut! ^^
Måste säga att jag föredrar Nadja =)
Det är lite mer energi i henne :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Här använder man andras bilder ser jag =)

2009-01-08 @ 18:33:59
Postat av: hanna

Hallådär :) Klart, sno den du!

Jag tog den av en kompis så :p



Kul med fjording människa :d egen?

2009-01-10 @ 20:06:51
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0