Nyår i år

2009-01-01 | 17:32:47 
Eller säger man förra året?
Blev i alla fall så att jag jobbade till halv 10 på nyårsafton och kom hem lagom trött och sliten. Sen blev det att äta nyårstårta med familjen + Fanny innan vi sköt lite raketer. Det var fina raketer, men jag gillade en liten grej som snurrade runt och ändrade färg mest. Den var rolig ^^
Sedan tänkta jag sova - men det gick inte så bra så det blev inte många timmars sömn innan det var att gå upp och jobba igen - började 7 idag.
Men hade i alla fall riktigt kul på jobbet - så jag är inte ledsen för det ^^.

Har jätteont i min hand - så igår red Linn och hennes syster ut och tog med Nadja och idag red Fanny och jag gick bredvid med Lovis. Det kanske inte var så jättebra att jobba. Men nu är det ett tag til lnästa gång =)

Bio på måndag kväll - Twinlight med AK ;P
Det kommer blir kul!

Kommentarer
Postat av: AK

Yes det kommer det att bli !! ^^

2009-01-01 @ 18:14:48
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Persson;)

Den är Jätte bra den filmen Twilight!!

2009-01-07 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0