Busiga hästar

2009-01-18 | 13:58:05 

Idag blev det en ridtur på gärdet , Nadja var jättepigg men det blev ingen rodeo idag, som tur var. Det började snöa lite också, men det slutade ganska snabbt, Får väl se om det kommer tillbaka. Jag fick i alla fall användning för vintertäcken idag- första gången den här vintern. Ibland undrar jag om jag inte skulle kunna sälja det :P Nadja blev i alla fall jättesvettig och eftersom det snöande och blåste så fick hon ta det på sig. Ingen korsförlamning hit tack!
Nu är det bara att plocka bort alla tomtar från mitt rum tänkte jag - innan Elin & Ida kommer hit i kväll :)

Försökte få några normala kort på hästarna i hagen alldeles nyss. Det gick inget bra, men det var Olles fel! Ni ser några bilder längre ner!  

Fredag
Var i Örebro med Ida och shoppade för cirka 2000 kr ;P Men jag behövde ju nya kläder och jag fick ganska mycket för pengarna :)
Måste komma ihåg loch fråga Ida idag om hon har förlåtit mig... ;P
Blev en promenad med Nadja när jag kom hem. Linn skulle ut och gå med Olle så jag passade på att följa med samtidigt. Då fick jag lite sällskap.

Lördag
Var in till Dfs med Lovis och gick på promenad med AK och hennes två hundar. Lovis var helt tokig, men så är hon ju inte speciellt van att gå i stan, hon är ju nästan alltid hemma på landet. Det blir ju lite skillnad.. Vi var i alla fall ute en ganska lång stund - sen var Lovis jättetrött.
På eftermiddagen blev det en långtur med Nadja - runt åsen. I hagen
Olle rullar sig...

Spark o bus
Olle biter Nadja så hon sparkar mot honom...

Olle biter nadja
Olle försöker förstöra Nadjas vintertäcke...

springer
Olle jagar Nadja....


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahahah söta :D

typiskt ston alltså... fast, man måste ju ge igen :)



2009-01-18 @ 18:46:46
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Persson ;

2009-01-20 @ 22:19:03
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Persson ;)

JAG FÖRLÅTER DIG ALDRIG!

2009-01-20 @ 22:20:43
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0