Skidspår & halvätna rådjur

2009-02-19 | 10:01:01 
I eftermiddag blir det en ridtur. Kul =) Funderar på att rida barbacka men har inte bestämmt mig än. Kanske skulle vara kul att rida dressyr i stället. Fast det kan jag ju göra barbacka också =)
Igår hittade Lovis en halvt uppätet rådjur i skogen. Inte så mysigt. Det var räv, lodjur eller varg som varit där. Funderar att gå tillbaka idag och se om dom har varit där igen. Då kanske spåren syns bättre. Pappa tror att det var räv och jag tror att det var lodjur :P
Annars blir dagen att plugga, kolla på sveriges värsta bilförare i kväll kanske och sen tenta i morgon. Ser inte fram emot det men det är skönt när den är över sen. Ska gå på stan efteråt med syrran. Fast först ska vi äta buffé :)

Pratade en stund med Ak i går, hon lyckas alltid ringa när jag göra något :P fast i och för sig är det nog ganska svårt att ringa när jag inte gör något, eftersom jag aldrig hinner med att inte göra något. Tråkigt det.
Igår råkade jag förresten förstöra några skidspår när jag sneddade över ett gärde på vägen hem. Hoppas att Charlotte inte kommer på att det var jag fast det tror jag att hon gör. Någon med små fötter och två hundar kan typ inte vara någon annan än jag ute hos oss. Jag visste faktiskt inte att det var hennes mamma som hade varit ute och åkt :/ Jaja, det löser sig =).

Nadja var söt igår. För hon fattade inte att jag kom med äpplen så Olle hann nästan äta upp alla innan hon fattade det. Synd för henne, men hon fick en extra morot på kvällen :)


Jag älskar nya reklamen för strepsils - när han pratar som en såg =)


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv;

Okeej, vi har också alla 4. Fast till den här tentan var de bara 2 som behövdes, så dom har jag läst . Pjuh, va jobbigt ! Går de bra annars för dig i skolan ?

2009-02-19 @ 14:47:28
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: AK

Mmm... Inte det lättaste... :P Hahaha. Häftigt med lodjur ^^ De är så svåra att se bara...

2009-02-21 @ 09:12:30
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Bea

Ojdå, varför det ? ;P hehe.. Jobbigt lät de iaf ! ;)

Vi ska läsa psykologi precis innan sommarn, ni då?

Va håller ni på med för kurs nu? Själv håller man på med rolig mikrobiologi :)

2009-02-25 @ 17:27:38
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Bea

Hallå!

Kolla in min reseblogg, har äntligen skrivit om Bulgarien resa! :) kan ju vara roligt och drömma sig tbx till värmen i våra kalla tider! ;)

2009-02-28 @ 01:14:41
URL: http://trizesreseblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0