Laddar upp inför kvällen ;)

2009-02-27 | 10:29:53 
Ska rida i morgon. Skönt det, har inte gjort det sen i lördags. Hade iofs kunnat göra det i veckan eftersom Nella inte har kommit alla dagar, men Nadja behövde verkligen lite vila också. I måndags hade hon ju gått 9 dgr i sträck och dessutom ganska hårt. Kan ju inte ta slut på henne alldeles...

Längtar tills i kväll, premiären av Män som hatar kvinnor. Hoppas den är bra, annars blir jag besviken.

Jag har hittat en "själsfrände" i klassen. Vi ska starta ett privat boende sen när vi är klara och vi ska också jobba för högre lön åt alla inom yrket :P Vi ska ha en stor trädgård och bara bra personal. Det skulle nog faktiskt gå bra att driva ett sånt ställe. Om man fick till det och så. Det är nog en bra idé som det går att göra någonting av tror jag. Vi kanske ska satsa....?

I alla fall så blir jag arg när jag läser tidningen och folk skrivet att Viktoria inte ska gifta sig med Daniel bara för att han inte är kunglig. Men hon måste väl, som alla andra, få gifta sig med vem hon vill? Hon vill väl inte leva sitt liv med någon hon inte tycker om. Precis som vi inte vill det ...

Idag blir det en lugn dag med plugget bestämde jag i morse. Ska bara kolla lite på gårdagens föreläsningar "syn och seende" och "hörsel och kommunikation" och sedan skriva ner lite om veckans KTC övningar. Komma i kapp lite med dom. Sen ska jag nog städa lite också och umgås lite med hästarna tror jag. Om dom vill umgås med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0