What can I do to make it right?

2009-12-12 | 17:19:15 

Jag börjar tröttna på att alltid ha så mkt att göra. Men nu är i alla fall praktiken slut för den här gången OCH jag klarade läkemedelsberäkningen (man måste ha 100% rätt, det är därför jag är så glad ^^). Nu är det "bara" en tenta, en praktisk tenta, ett seminarium och ett grupparbete kvar innan jul. Ska lämna in ett arbete på måndag också, men det är klart :)

I år har jag sett 4 luciatåg, måste var rekord. Idag såg jag Karlskoga Lucis + ett barnluciatåg på jobbet. Igår på praktiken på akuten såg jag första medicinläkarna i ett luciatåg och sen kirurgläkarna i ett ludiatåg. Mysigt! Man fick sig i alla fall ett gott skratt!

Idag har jag förutom att jobba också hunnit med att rida Karl. Blev en dressyrtur på volten och sen red vi ut en liten sväng. Vi övade mkt trav-->halt-->trav, skänkelvikningar och halvhalter. Så i morgon kommer jag att ha träningsvärk :)
Nu ska jag till Nadja & Neptun och fixa i stallet, för det har jag inte hunnit med än (fast Lovisa hade varit snäll och mockat åt mig!).
Sen plugg och sängen, för som en sa till mig på jobbet idag när jag gäspade så måste jag "gå och lägga mig tidigare för att bli ännu vackrare".


// Jenny


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kan förstå att det är jobbigt för dig :/ Tycker inte heller om att ha mkt att göra.. Men kul för dig att du klarade läkemedelsberäkningen :D Vet inte va det är men måste man ha 100% så ärre nog ganska svårt :)



Kämpa vidare! Du kommer klara detta galant :D

2009-12-12 @ 17:29:00
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ja okej :) spännande! Ville bli sjuksköterska men nu lutar det åt att få människor att må bra och slappna av, så hudterapeut :) Tkr det är för mkt stress

2009-12-12 @ 18:06:22
URL: http://www.emmylamm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0