Lurad av en katt. . .

2009-12-17 | 20:47:37 
Idag har jag kommit på varför jag inte lyckas få våran katt att gå ner i vikt trots min hårda diet - han går och äter av hundens mat. Jag tog honom på bar gärning idag. Han är för smart för sitt eget bästa, han har nog lurat mig ett bra tag.

Idag sprang jag också runt och letade som en galning efter min laddare till min kamera. Batteriet var slut och jag hittade inte laddaren. Till slut hittade min syster den på hennes rum - man kan ju undra varför min laddare låg hos henne...?

Dessutom fick jag ett julkort idag, det stog mitt namn på (och Nadjas) - och adressen var: mitt ute i skogen i Gräsmossen och sen bara Stadsnamnet. Var lite kul att det kom fram ;P

Har hunnit plugga lite och, men inte alls mycket. Får göra det i morgon- efter att jag har fixat stallet hemma och sen hon Karl och ev ridit honom om det inte är för halt för han har inga broddar bak.



// Jenny

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha vilken katt :D snacka om att va smart xD

2009-12-17 @ 21:05:03
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Camilla

för att jag lånat din kamera och det var slut på batteri i den kanske? :P

2009-12-18 @ 10:29:30
URL: http://camillacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0