Dramatik i gödselbrunnen

2009-08-23 | 16:49:29 
Igår fick vi rädda Wendy ur gödselbrunnen. Det kunde ha gått illa, men nu är hon nyduschad och får vara instängd ngra dagar. Bara så att vi ser att hon mår bra och så. Så skönt att vi fick upp henne (med hjälp av en planka), för jag vill inte mista henne också.
Träffade Olles nya skötare för första gången förut. Eller träffade och träffade, typ rusade in i stallet och letade efter hunden eftersom vi skulle gå en promenad. Måste ha sett dumt ut...

Nu har jag i alla fall laddat hem programmet som man gör fotoböcker i. Har till slut bestämt mig för att göra en om studenten/ balen/ klassresan bara för att det var 2 roliga & galna veckor. Dessutom har jag inte beställt ngra bilder än, dom ligger på CD allihopa och det är ju synd.

Samlar folk inför Segersjö nu, hittils är vi jag, AK och Camilla. Ska ringa Pelle i morgon och skicka ett sms till Fanny, hon har ju 2 veckors praktik i Skåne just nu!

En liten bild på Wendy också, den är lite gammal, men hon är sig lik :P

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe "olles nya skötare" vikky menar du? ;) min kompis

2009-08-23 @ 19:38:29
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Camilla

wendy ä söööt!

2009-08-24 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0