Ullared

2009-08-18 | 17:14:38 
Ullred var kul, fast hemresan gick som den gick. Och jag får faktiskt ta på mig en del av skulden för att vi åkte jättefel och sen inte upptäckte det förrän vi körde över en gigantisk bro i Hogstorp. Då var vi på andra sidan Vänern och hade följt E6 istället för E20. Gissar att vi förlorade ungefär 1-1,5 timmar på det. Fick vända och åka över Trollhättan hem sen. Min syster tyckte att det var jättekul, det tyckte inte vi andra. I alla fall inte Elin som körde när vi åkte fel (måste ha gjort det redan i Göteborg). GPS:en i handskfacket fick flytta fram till sin plats sen, tillsammans med stenhård koll på vägkartan :P

Handlade ganska mycket, 2 ryktborstar var det enda till Nadja. Skulle ju ha ett ylletäcke också, men det fanns bara i ljus chokladbrun färg, det skulle ha sett hemskt ut på Nadja... Sen blev det lite annat, 2 långärmade ridtröjor, 2 filmer (Arn del 2 och Marley och jag), mascara, en klänning, jacka, lite julklappar och sånt. Köpte snygga (och billiga) glas också!   

Vi fick lite problem med att få plats med allt i bilen på vägen hem. Det var proppfullt där bak i bilen och på golven och i våra knän. Man tycker ju att en Saab 9-5 kombi borde ha tillräckligt med plats, men tydligen inte. Nästa gång tar vi takbox med oss :P

Nästan den första fråga som jag fick när jag kom in i bilen var "vad var det som stog på din blogg som vi inte skulle prata om i bilen?". Det är konstigt vad folk är nyfikna :P Fast kul att dom läser bloggen ordentligt :)
I alla fall så skriver jag det i nästa inlägg, ni får vara nyfikna tills dess.

Kommentarer
Postat av: haniifere

Åh vad kul me ullared!



sv: ja de kan vabra med paus ibland, typ.

2009-08-18 @ 21:12:42
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0