090825 - Hovslagaren

2009-08-25 | 17:24:15 
Idag var hovslagaren ute så Nadja fick skor på framhovarna. Tiden går så fort, om bara 2 veckor så har det gått tre månader sen senaste fången och jag får då börja gå ut och gå med henne. Så snart är det "bara" tre månader kvar tills jag får rida... Hovslagaren har fortfarande inte gett upp sina försök att lära mig italienska hästord :P
Annars har det varit lugna dagar, faktiskt pluggat lite, repeterat inför vi börjar, anatomi och sånt som jag glömmer så lätt.

Plockade fram min klarinett igår, spelade lite, var typ ett år sen sist. Kom faktiskt ihåg mycket mer än vad jag trodde, men noterna från när jag tävlade SM tittade jag inte ens på :P

Imorgon blir det ett besök till Kga, Granngården och sen leta efter nya skor, sen på torsdag ska jag och Marie stå först i kön när Hööks öppnar :P

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhh det lär vara jättemycket rea nu på hööks i karlstad!!!!

2009-08-25 @ 21:40:58
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0