"Ny blogg"

2009-04-13 | 11:27:53 
Nu har jag bestämt mig. Det här blir en hästblogg och bdb blir det andra jag gör. Känns bäst så. Det känns nästan som om jag skriver samma saker här som jag gör på bdb och det är ju inte så roligt. I alla fall inte för dom som läser på båda ställena. Egentligen skulle man bara skriva på ett ställe, men det är ju olika folk som läser på olika ställen och alla har inte bdb eller vill läsa blogg osv... Fast det kommer säkert komma in något annat än hästar här och säkert hästar på bdb men jag kan ju göra ett försök i alla fall. Så kan ni läsa det ni vill läsa... 

 


Kommentarer
Postat av: AK

Det blir nog bra :) Ska bli kul att följa din nya blogg !!

2009-04-13 @ 13:03:57
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0