Påsklovet kommer snaaaart ...!

2009-04-10 | 12:06:46 

Stackars Nisse, han har fått en tratt på huvudet. Han ser helt deprimerad ut.

Nadja är fortfarande inte bra i ena frambenet, det vill liksom inte hänga med när hon går. Sista dagen med medicin i morgon, sen får vi inte ge längre. På tisdag kanske det blir djursjukhuset om hon inte är bättre så dom får röntga benet... Det skulle vara så skönt att få ett svar! Igår fick hon i alla fall gå ut en liten stund tillsammans med Olle i hagen. Dom gick inte ens 1 meter från varandra på hela tiden. Till och med Olle väntade på Nadja så hon hann med. I morsen när jag skulle släppa ut Olle själv så stannade han vid Nadjas box på vägen ut och dom kliade varandra över boxkanten. Så sött. Fick ett kort på det med mobilen också så jag kan lägga upp det någon dag :)



Idag blir det en massa plugg för jag tänkte sen ta 3 dagar påsklov! Jag har nog inte varit ledig tre dagar från skolan sedan jul. Har jag tur hinner jag vila upp mig en smula... Blir att åka till Askersund på söndag för att hälsa på mormor i alla fall. Det kommer att bli kul. Det var så länge sedan jag var där nu. Hoppas på att få träffa minsta kusinerna också - Evelina & Erik.


Kommentarer
Postat av: jazzy

Men stackars Nisse...hoppas det är bättre nu! Min lilla vovve är smått deprimerad nu men hon är bara skendräktig hehe men det är inget kul när de inte är sig själva =(



Ha en bra dag!

2009-04-19 @ 16:05:03
URL: http://jazzybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0