1 år med bloggen...

2009-04-30 | 17:42:01 
Satt & kollade tilbaka lite på min blogg, har ju haft den här i ett år nu.

Första (vettiga) inlägget: handlade om Klimatkampen. 

Första kommentaren var från Arga-.Elin:  Vaddå "Det gick som vanligt bra för Elin och dåligt för mig." Vad är det för skitsnack? Jag tyckte bara jag flummade runt samtidigt som jag försökte säga något vettigt.

Har inte så mkt att skriva om nu när jag inte kan rida. På fredag ska hon ju vila 1-2 veckor till. Är säker bäst att hon vilar två för säkerhets skull. Fast jag blir tokig när jag inte får rida henne, hon är ju så pigg! Får väl gå upp och göra lite "böj-övningar" med en morot eller något, bara så jag får umgås lite med henne :P

Nu vill syrran ha datorn :/ kanske lika bra att jag pluggar ett tag till....

Kommentarer
Postat av: AK

Mm det är nog lika bra... :/

2009-04-30 @ 21:21:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0