Praktiken - andra dagen

2008-09-23 | 17:11:53 
Andra och sista dagen idag då, och eftersom de var ssk idag så passade jag på att vandra runt med den som var dagens "spring.syster" och det var roligare än gårdagen. Fick också en del tips av henne, hon var färdigutbildad för ett halvår sedan. Det blev inte lika mkt datorsittande, blev istället en del annat :P
Fick bla. titta på när hon gav patienter pencillin med injektion och kolla i akutförrådet. Vi fick också vara med och göra en EKG undersökning på en patient och även ngt som jag inte kommer ihåg vad det hette. Det var intessant.
Jag fick också koppla bort dropp och spola en inkörsport själv, det var kul att verkligen göra ngnting, även fast det inte var så avancerat :)

Nu ska jag plugga inflr morgondagens seminarium. Nervöst? Joo, lite kanske, är ju inte 100 på vad det kommer att gå ut på precis... Men det går nog bra hoppas jag, är ju lite inför betygen i den här kursen. Så det blir att gå upp tidigt imorgon med, men jag börjar vänja mig lite.. Men sen så är det hemstudier tors+ fre så jag slipper åka in och det är jätteskönt :)

AK: blir det filmkväll till helgen kanske, om du är hemma?

Jag saknar lilla Jerry :´(

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Sv. Ja jag är hemma i helgen :) Så det tycker jag verkligen ^^ Jag pratade med Nattiz igår på msn föresten... Hon tycker att vi ska komma ner till henne :P Nlo.blogg.se om du vill kontakta henne...

2008-09-23 @ 18:11:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Camilla

jenny är bra på stavning ;d





jag saknar också jerry :(

2008-09-23 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0