Förstärkningshelger m.m. :)

2008-09-24 | 20:23:31 

Jag kom på en sak till. Fick veta förut att jag får gå förstärkningshelger om jag vill för en tjej har hoppat av. Och det tackar man ju inte nej till? Så nu ska jag jobba varannan helg 7-13 båda dagarna. Känns ganska skönt eftersom jag vet i förväg när jag ska jobba. Men det blir att jag kommer att jobba på min födelsedag, fast det spelar näl kanske inte så stor roll, jag år väl äta tårta på eftermiddagen :P

Imorgon kommer hovslagaren så jag ska försöka hinna rida en stund också, Nadja kommer att vara jättepigg eftersom jag inte har hunnit rida på hela veckan. Så de lir nog spännande, vi kanske ska rida till borgen och leta björn ;P (eller inte... )


Imogon är det förresten trafiknykterhetens dag upplyste mig Jan om, så om man gick till systemet kunde man få information av honom om det där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du till systemet då ? :D

2008-09-26 @ 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0