En omöjlig ekvation :)

2008-09-24 | 20:14:16 
f(-x)= k+y  ,om k= Lovis och y= Casper och x = promenad
Min lilla ekvtion :P Jag vet, den stämmer typ inte ;P
Vad iaf ute och gick på promenad tillsammas med Lovis och Casper idag, det gick väl ganska bra, tills vi kom till Lidberg som både hade sina katter och sina höns där vi skulle gå. Det blev nog kaos i hundarnas hjärna då också...

I skolan var det ju litterarurseminarium 1 - yrkesrollen idag. Det gick ganska bra, blir mer att man får engagera sig nästa gång när det blir mindre grupper. Idag fick man i genomsnitt 9 minuter att prata, och det var intressant att få höra vad de andra fått gjort under praktiken. Men examinatorn kom ihåg en sak jag sa - så det måste ju tolkas som positivt :)
Nu ska jag ta och kurera min förkylning så jag orkar plugga imorgon ;P
Leksugna ^^

Kommentarer
Postat av: AK

<ja det får du verkligen ta som positivt :)

2008-09-24 @ 22:25:07
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0