Lämnat blod

2008-10-21 | 11:44:30 
Idag har jag lämnat blod igen. Det gick bra,som vanligt =)

Har under de här dagarna också hunnit med att fylla år, jobbat och varit på ljusparty hos AK. Lika trevlig alltihop.

Födelsedagen var ganska lugn, jobbade till ett och när jag kom hem så kom AK över en lite stund och hjälpte mig att garnera tårtan =). Sedan kom Kerstin & Pelle en liten stund och ganska precis när dom hade åkt så kom farfar. Fick massa fina presenter också =).
På jobbet var det lungt, väldigt lungt faktiskt. Det var skönt.
Ljusparty hos AK var det också på söndagkvällen. Jag tvingade med mig Camilla dit och vi lyckades komma lite för sent. Men det var kul, mycket fint, men är man fattig student så har man inte råd med så mkt :/

Plugg en stund nu då, ska rida en sväng sen också har jag bestämt mig för, det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Men det var ju superkul att ni kom jue :) Och eftersom ni blev sena så hann min chef svammla en liten stund ;)

2008-10-22 @ 14:50:09
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0