Helgen

2008-05-12 | 13:48:42 

helgen var väl ganska kul. Har satt upp ett nytt staket till hästarna, släppt ut kossorna för första gången i år och försökt vinna över Elin på kubb.

Idag var det temadag på skolan, eller ja, temaförmiddag. Först var det tipspromenad, sedan massage och till sist en värdelös kost och näringslära som visade att jag borde äta dubbelt så mycket (inte för att jag tror på det precis). Men det är i alla fall slut nu, och bortglömt med för den delen.

Studeibesök på Bäckhammar med kemin imorgon. Jag gissar på att det kommer att bli en tråkig dag. Men man vet ju aldrig. Får väl skriva hur det var sen.

Nu ska jag plugga miljökunskap, tråkigt, men nöfvändigt... I alla fall om man vill bli godkänf imorgon. Och det vill man ju :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin OCH mej vare väl ändå :D

2008-05-12 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0