Pannkakor & Plugg

2008-12-08 | 18:17:42 
"Jag pratar inte om hur hormonsystemet åldras, eftersom jag tycker att det är skrämmande"

Julmust har jag köpt till tentan på onsdag, kanske kan få mig att piggna till ^^.
Fick tillbaka förra tentan idag och jag blev GODKÄND!!! Skönt det! Slipper man oroa sig för det i framtiden :P
Ikväll blir det plugg & pannkakor. Och på fredag eftermiddag blir det att julhandla tillsammans med Ida i Örebro. Men innan vi gör det ska jag se till att vi ska äta :P 

Min chef ringde idag och undrade om jag kunde jobba under jul. Så nu har jag skrivit upp vilka dagar jag kan jobba. Får vi se hur det blir :P Skrev att jag inte kunde på julafton med att jag kunde jobba under nyår istället. Men det är ju inte säkert att det behövs =). Annars gör det ju ingen att vara lite ledig - eller plugga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0