Helgen

2008-12-07 | 19:52:33 
Idag var det adventsfika på jobbet för dom som bor där - det var mysigt =) Annars har det gått bra att jobba - har träffat flera stycken som jag inte har sett sedan sommaren.
Annars har jag inte hunnit med så mycket - ridit, pluggat och skrivit en önslelista till jul. Idag när jag red i paddocken så mötte jag Cissi, Charlotte & även Peter där och dom red på Lugge & Sackum. Jag blev ganska förvånad när Peter kom ridande på Sackum. Jag visste att han red men inte att han red ut själv. Dom var fina tillsammans!

Ikväll blir det tidigt i säng, känner att jag behöver det :P Imorgon är det ju skola igen och jag tänkte gå upp så jag hinner mocka innan jag åker med bussen så jag slipper när jag kommer hem.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0