Hektiskt...

2008-12-11 | 09:30:55 

Under gårdagen hann jag med VÄLDIGT mycket - faktiskt :P

Ha tenta mellan 8-12 (Jag tror att det gick bra!)
• Julbord i Örebro med familjen (Det var gott^^)
• Köra in torv i stallet
• Dressyrpass med Nadja
(det gick jättebra, Nadja var pigg och sammarbetsvillig, det enda som inte fungerade var bromsen, och tyvärr är det ju nästan det viktigaste)
Promenad med Lovis & pappa
• Grey´s Anatomy (hur kunde det sluta sådär? Och nu kommer inte nya avsitt förrän till våren...)



Håller med Ida - Kalle på julafton är en tradition och föreläsningar ska inte gå före den ^^


Kommentarer
Postat av: AK

Hihihi till och med jag såg det avsnittet :P

2008-12-12 @ 15:15:30
Postat av: Persson ;)

Självklart har jag rätt :D Iallafall när det gäller tecknat ;)

2008-12-13 @ 13:22:12
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Camilla

det händer inte på riktigt, hon bara typ tror det, tror jag :p

2008-12-14 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0