Äntligen lite snö!

2008-12-05 | 19:42:41 
Idag har det faktiskt kommit ganska mycket snö - det har snöat hela dagen. Och jag har suttit inne och pluggat... Men jag har i alla fall hunnit med att gå en liten promenad med Nadja på eftermiddagen. Men som det är nu så är det ju mörkt redan då :(.
Har också funderat på en önskelista till julen i år - mamma ville ha en. När jag funderade en stund kom jag faktiskt på en del saker som jag ville ha. Får väl bara hoppas på att jag får dem också :P
Nu i helgen ska jag jobba extra, så det blir tre helger i rad = mer pengar till mig! dessutom fick jag jobba 7-15 båda dagarna och det är ju ännu mer pengar =). Hade ändå inte tänkt plugga så mkt i helgen så julstädningen kan vänta till nästa helg då jag bara jobbar till ett :) Då kanske det blir bio med AK också om den som vi vill se går då, men det visar sig ju :). Längtar efter bio-popcorn :)

Jag sitter och bränner ner lite bilder till Linn, jag har ju ganska många på Casper när han var valp och det kan ju vara kul för henne att ha kvar. Jag önskar att vi hade fler när Lovis var liten. Men så är det. Lite svårt att ändra på det nu. Hon börjar ju bli gammal och gråhårig nu (fast fortfarande tillräckligt pigg för att orka jaga Olle och bli sparkad rakt i ansiktet).
När jag är klar ska jag i alla fall vara lite barnslig en stund i kväll, jag ska spela dataspelet My horse and me 2. Hoppas det är roligt =).

I veckan har jag hunnit med att ha en nervsystemet lab i skolan och hunnit med att gå igenom skelettet och musklerna i vår kropp - naturligtvis på latin :( Bara och börja lära sig den till tentan * suck...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0