Fredag- det har varit en låång vecka.

2008-08-22 | 12:32:07 
Igår var jag på hoppträning, men tittade på den här gången. Känndes tr¨kigt att inte kunna vara med :/
Fast Åsa tyckte att jag skulle vara med barbacka, eftersom hon tyckte om tårta :P men jag känner inte att jag har lust att baka så mkt ;P

Det är inte kul att ge Wille medicin, tre sprutor på morgonen och två på kvällen. MEN det är ju "bara" 8½ dag kvar nu :P. sen hoppas jag på att han är frisk. Han verkar bättre nu i alla fall. Det kommer ta ett tag att glömma när han flög i luften hos veterinären när han skulle få bedövningssprutan och sedan klamrade sig fast i transportburen så det tog ett bra tag för oss att få loss honom :P
Han tyckte inte om att åka bil heller, men han hade ju i alla fall tak över huvudet från bilen till veterinären, vilket jag och Camilla också skulle ha behövt.


Bara en vecka och en dag till Segersjö nu. Känns inte lika kul längre, när Pelle inte kommer att vara med. Men vi åker i alla fall. Även fast vi bara kommer att vara 4 i bilen. Vi kanske plockar upp Emma i Örebro, så blir allt nästan som förra året. Även fast han fattas. Eftersom han inte har vaknat än och har proppar i lungorna och i hjärnan så tror jag inte att han kommer att kunna följa med.
Hoppas att allt ordnar sig till det bästa med honom. det verkar inte som om chansen är så stor att han vaknar. Och om han vaknar så vet man ju inte hur stora skadorna i hjärnan kan vara :(

Mindre än en vecka kvar till skolan börjar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0