En ganska lyckad dag- hittils

2008-08-04 | 16:09:30 

Man hör mycket skvaller hos frissan

Snart ska jag ut och hämta Casper, för han och jag ska på promenad =).
Lovis är ju halt, annars skulle jag ta med henne.
Linn ska rida på Olle och Charlotte lånar Nadja och sedan ska vi tillsammans, alla 6, gå över järnvägen. Jag hoppas att Nadja också följer med om hon blir lämnad själv på andra sidan. Annars får jag det jobbigt när jág ska till hoppträningen på torsdag. Förresten så längtar jag dit =) Fast bara till träningen och inte träningsvärken som håller på i flera dagar sen :P

Jag tror jag har hittat en vettig bärbar dator - i Karlskoga!!! OCH jag har skickat in min ansökan till CSN. Har faktiskt varit en ganska bra dag idag =) Ocvh den lär inte bli sämra när jag får umgås med de andra sen.
Imorgon blir det jobb igen, 14-21,30, men de passen går ganska snabbt. Och imorgon är det bara en vecka med jobb kvar, sen får jag nästan ha sommarlov i två veckor innan skolan börjar. Hoppas att man hinner vila upp sig ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0