<3

2014-10-10 | 13:13:01 
 
 Ibland blir det inte alltid som man hoppats och tänkt sig, och ibland måste man ta dom jobbiga besluten som man aldrig hoppades man skulle behöva ta. På veterinärbesöket i början av sommaren ville han inte behandla mer, han sa att efter två år av behandling fanns det inget mer att göra - hon kommer aldrig bli frisk igen. Och hon kommer att ha ont i resten av livet, hon hade ont bara han böjde upp bakbenet nät hon stod stilla. Vilket gjorde att hon fick somna in i mitten av juli och slippa ha ont något mer. Ibland känns det som är rätt så fel, men jag hoppas hon har det bra där hon är nu <3

Kommentarer
Postat av: AK

Jag är ledsen för din skull för det här. Det är inget beslut som någon ska tvingas att ta! Om du någon gång behöver prata om det för att det känns för jobbigt så finns jag bara ett samtal bort :) Kramar <3

2014-10-10 @ 17:29:45
Postat av: Elin Nilsson

Åh, vännen. Klart hon har det bra. Massa morötter och knäckebröd till frukost och milslånga hagar med saftigt gott, grönt gräs. Det tror jag det.

2014-10-11 @ 22:52:58
Postat av: carina Danielsson

Åh vad ledsamt att höra. Hon hade det ju så bra hos dig. Varma KRAMAR!!

2014-10-18 @ 20:01:24
Postat av: carina Danielsson

Åh vad ledsamt att höra. Hon hade det ju så bra hos dig. Varma KRAMAR!!

2014-10-18 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0