21 oktober

2014-10-21 | 16:52:52 
Lite snabbt vad som har hänt sen sist.
Jag har haft 8 v praktik på ambulansen i karlskoga och även en dag på narkosen. Har lärt mig mycket nytt, sett mycket och kunnat jämföra hur det känns att jobba på en vårdavdelning inne på sjukhuset med läkaren 2 minuter bort om det händer något - jämfört med att vara ibland lång väg ute från sjukhuset. Och jag har lärt mig att det är ett spännande jobb som man aldrig vet hur dagen kommer sluta. 
Jag har även gått och fyllt 25 - haft kalas/ fest och fått många fina presenter <3. 
Jag har också fått skaffa mig lite nya intressen nu när jag inte har någon häst längre, vilket har gjort att jag har tränat en hel del senaste tiden, både på gym och även börjat träna karate. Har även haft mer tid till att träffa kompisarna sista tiden, vilket har varit kul :)
Har också hunnit fundera fram och tillbaka på om jag ska köpa någon ny häst eller inte, men inte kommit fram till något. Troligtvis väntar jag med det till våren eftersom skolan tar slut till sommaren. Fast det känns ändå som om det är något som fattas i livet utan häst så vi får se... 
// Jenny

Kommentarer
Postat av: sistöööööör

kan vi inte få se bilder på dina presenter??!?

2014-10-28 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0