Fredagskväll

2014-03-14 | 19:16:19 
Efter långhelg på jobbet och sen tre långa dagar i skolan har jag varit ledig idag. Har haft föreläsningar och praktisk träning i skolan, har bland annat lärt oss intubera och olika typer av immobiliseringar. Idag blev det en långridtur på Puma i solen på förmiddagen med en av mina stallkompisar, det var jätteskönt ute i solen. Eftermiddagen har jag bara suttit och pluggat och varit ute och sprungit en sväng i regnet. Nu väntar jag på AK som kommer snart, får se vad vi hittar på ikväll!
 
Igår kväll fick Puma förresten hoppa för första gången sen skadan, alltså första gången på ungefär 1.5 år. Blev ett kryss liggandes på några tunnor ute under longeringen. Fast Puma tyckte att det var så kul att hon hoppade över tunnorna också i full fart. Får bli hoppning med mig på någon dag nu tänkte jag, får hoppas hon låter bli alla dom där bocksprången efter hindren som hon gjorde igår :)
Har fått så fina blommor :)
 
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0