Regn

2013-10-23 | 22:26:21 
Regnet öser ner och jag har myst ner mig i soffan under en filt med katten och sitter och skriver på en anatomilabbrapport. Har haft tre intensiva dagar i skolan nu med både föreläsningar och labbar från åtta på morgonen till fem på eftermiddagarna. Så nu är det bara att plugga in allt om trauma/sepsis/akut buk/ skallskador osv... till tentan.
 
Puma är halt, fast i ett framben nu så det är tur att det inte är samma som tidigare. Men det börjar bli bättre, febern är borta och benet ser bättre ut - även om jag fortfarande får lägga om det två gånger/ dag. Inflammation i benet trodde veterinären på. Så vi fick en liten viloperiod igen. Hon stog nästan på tre ben ett tag så det känns skönt att se att hon går i stort sett normalt nu!
 
Helgplanerna blir Stockholm ett par dagar och födelsedagsfirande hemma hos mig eftersom jag har gått och blivit äldre.
 
Sommar, logen & Top Cats... ;)
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0