Keep reminding yourself that everything happens for a reason

2013-02-24 | 22:01:59 
Sista jobbnatten gjord på den här nattperioden, nu är det dags att vända rätt på dygnet igen. Skönt att vara ledig i morgon. Puma ska få nya skor så sen ska vi sätta igång igen. Idag tog vi bara en promenad ute i solen och myste ute i det fina vädret. Så skönt att det är ljusare ute nu på dagarna och att solen tittar fram ibland.
 
Har haft tre fina tjejer på besök en stund ikväll och nu blir det lugnt resten av kvällen framför brasan. Trots att jag är ledig har jag en massa jag ska göra, så det är bäst att för en gångs skull försöka ta det lite lugnt :)
 
Utsikt från mitt köksfönster.
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0