För varje minut du är arg förlorar du 60 sekunder av glädje.

2013-02-15 | 22:24:00 
 Har förstått på kommentarerna att ni vill ha bättre uppdatering, så ska försöka bättra mig! Dom senaste dagarna har inte varit så roliga - men ibland måste man bara få lite tid att försöka gå vidare...
 
Fick tillbaka tentaresultatet på handledautbildningen och fick visst högsta betyg - så då tyckte jag att jag kunde unna mig lite nya filmer!
Senaste Grey´s som jag faktiskt inte har köpt än, "Jag saknar dig" som handlar om ett tvillingpar där den ena systern dör och "Bridesmaides" som jag såg i London, men gärna vill se igen med svensk text :)
 
 
Puma mår bra och har dom sista två veckorna ungefär, sen all snön kom sista gången, fått varva jobb och ridturer i snön både på gärdet och på ridbanan, med promenader ute på vägarna. Idag tog vi faktiskt bara en långpromenad ute tillsammans, det var riktigt skönt att komma ut och bara vara en stund. I morgon är det nog longering som står på schemat för det var ett tag sedan vi gjorde det sist.
 
 
För övrigt hittade jag ett gäng fina arbetskamrater (och mig själv också för den delen) i tidningen häromdagen!
 
 
// Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0