Veckan

2013-08-23 | 21:58:30 
Senaste dagarna har gått åt till att måla färdig huset jag bor i och att fortsätta måla på ridbanestaketet. Har gjort en massa andra saker också, igår kväll var jag till Örebro och sprang blodomloppet med ett gäng arbetskamrater. Är nöjd över min tid på dom där 5 kilometrarna vi sprang, och vi hade perfekt väder för fikakorgen efteråt :)
Har hunnit med en hel del stalltid också, pysslat massor med Puma i det fina vädret och tagit ridturer utanför banan och bara njutit av vädret och att vara ute och rida.
Läst en riktigt bra bok har jag också gjort, och tagit ett par turer och kollat på bilar och massor andra saker.
 
Tur med Bojorten i juli.
 

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0