Helgen

2012-05-13 | 16:39:00 

Var visste ett par veckor sen sista uppdateringen, men tiden finns inte alltid. Har lyckats få till en riktigt full helg den här gången. Jobbade natt mellan tors --> fred. Hann sen iu stort sett bara hem och duscha/äta innan jag satte mig i bilen för att åka till Asd på begravning. En jättefin begravning var det, så mycket sorg men ändå så mycket glada minnen.... Var mat & fika & minnesstund efteråt med alla. Åkte förbi mormor på vägen hem också, och förbi Kalles så mamma fick köpa lite blommor. Jag "råkade" handla en åt mig också, att hänga utanför mitt hus. Lite askersundsglass i hamnen på vägen hem blev det. Jag var lagom trött när jag kom hem, lyckades aldrig somna i bilen. Var till stallet en sväng men mockade bara innan jag åkte hem och sov.



I lördags blev det sovmorgon, sen var jag till stallet och red. Blev ett halvt dressyrpass på banan och en uteritt. Var sen iväg och handlade lite utemöbler till mig, och till gymmet en sväng på vägen. Tog in hästarna och invigde sen nya utemöblerna, trots "bara" 6 graders värme.



Idag blev det till stallet tidigt och släppa ut, sen träffade jag Linn en sväng på förmiddagen. Måste ju passa på, var ju sjukt länge sen hon var i Dfs!

Fixade sedan lite med Puma, och var iväg på dressyrträning med henne i Ängebäck. Gick rätt bra på slutet, jobbade mycket med lösgjordheten och att få till "finslipet" på formen i alla gångarter. Hon är så go när hon tycker det blir för jobbigt, då hittar hon på en massa andra saker att göra för att slippa :).

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0