Onsdag

2011-11-16 | 22:23:41 
Idag har jag ramlat av Puma för första gången! Tänkte att jag skulle prova på att rida lite barbacka på henne idag när jag hade sällskap på volten av charlotte. Efter några varv i skritt blev hon rädd för något och kastade sig åt sidan så då hamnade jag i backen :P. Fast sen höll jag mig kvar resten av tiden. Kommer nog vara lite stel i morgon, i alla fall i höften och axeln, men i alla fall tur att det var mjukt att ramla av i paddocken.
Annars gick det rätt okej, går var hon jättestel men bättre idag i alla fall.

Igår besiktade jag bilen -blankt papper - det ni!



// Jenny


Kommentarer
Postat av: AK

1. Aj! Tur att det gick bra !! :O

2: Grattis till blankt !! :D

2011-11-17 @ 15:46:16
URL: http://tankaralaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0