Fredag

2011-11-04 | 13:47:46 
Igår fick jag äntligen på papper att jag har fått förlängt vikariat på jobbet, till slutet av augusti. Känns bra! Lite löneförhöjning också, det är inte helt fel.

Längtar tills vi får lyse på ridbanan igen, igår kväll försökte jag rida lite dressyr på banan, det är ju i stort sett mörkt ute nu när man slutar jobbet fyra. Insåg ganska snabbt att utan staket runt ridbanan och med bara en pannlampa som belysning så kunde vi hamna var som helst. Så det blev ett ridpass i skritt. Men det gick ju det med. Idag ska jag rida ut tillsammans med Charlotte & Nisse. Är ledig från jobbet idag men sen jobbar jag hela helgen. 
 
Och jag har skaffat katt också, men inte förräns jag flyttar.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0