Bloggtävling hos Neha : vinn canvastavla!

2010-10-09 | 14:01:34 
Jag är med och tävlar på Neha´s blogg om att få en valfri bild uppförstorad till en canvastavla från Canvasfabriken.se!

Om jag vinner vill jag förstora upp den här bilden: 





Bilden är tagen nu i höst på Nadja när hon gick i hagen.

Varför jag väljer just den bilden om jag vinner är för att jag i den tycker att det blev en fin höstkänsla, och att jag gillar känslan i bilden. Att Nadja ser så lugn ut, att det speglar vem hon är och att man kan minnas alla våra 8 år tillsammans genom att bara se på bilden.
Den skulle passa på väggen i Örebro, när jag är där - och hon är många mil bort...

Kommentarer
Postat av: Neha

Vad kul att du är med:D

2010-10-09 @ 17:13:52
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0