Nadja har morgonhumör ;P

2010-03-02 | 21:17:21 

Nyss hemmkommen från praktiken. Skönt att vara hemma i lagom tid , börjar ju 7 i morgon bittti.

I morse var Nadja jättesur, måste ha vaknat på fel sida eller något sådant. Ville inte gå ut ur boxen, inte gå in i hagen och sen hade jag lagt maten på en annan plats i hagen än vad jag brukar. Då ställde hon sig på den gamla platsen och stirrade på mig :P Hon villeinte ha täcke på sig heller, trots att dt snöade ute (men det fick hon ändå...).

Hästfolk måste i alla fall vara en del av befolkningen som skvallrar mest och pratar mest skit om andra. Jag vet att det är sant ibland det alla säger, men måste allt kommenteras och allt spridas ut över hela staden?
Om jag tänker tillbaka på det senaste halvåret och allt som sagts/ gjort av (häst)folk häromkring så undrar man varför? Det måste väl finns annat, viktigare saker att bry sig om än om småsaker än våra val, med våra hästar?

Nu ska duschas, sovas och skrivas loggbok om praktikdagen, innan jag ska upp igen i morgon bitti.


// Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin

Skvallrar de om dig?

2010-03-02 @ 23:01:35
Postat av: hanna

ja herregud, häst folk är fan bland det värsta folket någonsin egentligen :s men vad gör man inte, för sina älskade hästar! :)<3



sv: haha jadu det var många inlägg ;) hur hinner du egentligen :o



antar att det är i ridhuset.. eller jag vet inte. haha! bra koll, står nog på ölffs hemsida ;) då fåru komma å titta!

2010-03-02 @ 23:50:03
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: AK

Skaller finns väl alltid ?? Du ska höra när mina svets-lärare sätter igång... Jävlar !! Man kommer nog aldrig ifrån det...

2010-03-03 @ 10:57:40
URL: http://tankaralaak.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mm undrar vrf...

2010-03-06 @ 23:23:25
URL: http://nikonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0