Sådana här dagar

2010-01-09 | 19:05:08 

Det är sådana här dagar. När det är -26 grader kallt och man står i utestallet och ska mocka med stelfrusna fingrar man undrar varför man egentligen har häst. När man släpar hinkar som är bottefruska fram och tillbaka och när man pulsar genom all snö ut till hagen. När man lägger på hästen ett fleecetäcke på kvällen och bara får en sur " stör -inte- mig- när- jag-äter- min tillbaka.
Det är tur att dom här dagarna uppvägs av alla andra dagar, dom dagarna man känner att livet inte vore värt att leva utan hästar.


Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: roligt att höra, jodå bara bra:)

2010-01-09 @ 19:15:02
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: hanna

Men ändå så är dom dagarna mysiga! idag red jag i två timmar, var lila, isig och stelfrusen när jag kom tillbaka. bloggar om det sen.



vad vore man utan hästarna, jag vet fan inte iaf! :o



sv: jaså du ska flytta hit :D varför? när?

2010-01-09 @ 23:09:13
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0