Bråkat med hästen

2010-01-13 | 19:14:38 

Idag har jag bråkat med Nadja. Jag var lite sen till stallet så jag tänkte att jag skulle ta in hästarna innan jag gick och hämtade ny mat till Nadja så hon hade ingen mat i boxen när hon kom in. Då blev hon inte glad! Öronen bakåt och arga gnägganden och hon sprang runt i boxen. Så jag fick skynda mig att hämta mat till henne, men hon är fortfarande sur på mig. Envisa häst. Får väl muta med en morot i kväll och hoppas på att det hjälper.

Annars har jag varit i skolan idag. Haft ett helt onödigt seminarium. Innan jul gjorde vi ett grupparbete. Nu skulle vi sitta i större grupp och göra om samma arbete. Helt onödigt + att man åkte dit och inte lärde sig någonting. Värdelöst. Dessutom hade jag bara en apelsin med mig och jag var för snål för att köpa något annat att äta :P

Helgen blir kul i alla fall, rida Karl, till Elin och sen tolkardag med korvgrillning i stallet. Jag vill ha helg nu =)

 

// Jenny


Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: tack så mycket, visst är dom:)

2010-01-13 @ 19:24:59
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: H

man kan inte va sams varje dag ;)



sv: jaa hööks är brabrabra! om jag nu får jobb där.. hehe... man vet ju aldrig. annars kan ja ju underhålla barnen som ska handla sitt första ridspö och så (a)



okej,:_D

2010-01-13 @ 21:04:31
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

Hej ! Har du haft en bra dag ?:)

2010-01-14 @ 21:56:47
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0