Knepigt med headern...

2009-05-02 | 18:34:17 
Lyckas få vitt runt bilden där uppe *suck. Det var inte så lätt det här... Ska inte satsa på en framtid inom det i alla fall...Någon som vet hur man får bort det?

Borstade Nadja länge idag, nu glänser hon i kapp med solen =) Tyvärr är hennes svans fortfarande en del rosa, men det ska ju regna till veckan så jag hoppas att det kommer att regna bort då, så man slipper skämmas. Nästan alla som bor häromkring har kommenterat hennes svans...

Nu ska jag äta så vi höres! =)
Robinson i kväll, i morgon kväll blir det Twinlight eller Patrik 1,5 som jag lånade av AK igår tillsammans med syskonen & Fanny! (...och popcorn kanske :P)

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, jag som tagit alla tre bilderna av dom där uppe :o :D

2009-05-02 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0