Äppel jakt

2009-05-13 | 18:51:29 

Nadja mår lite bättre nu igen, går bara lite konstigt på benet. Hon fick en minimal promenad förut och fick äta lite gräs också. Det gillade hon =)
Men hon börjar bli uttråkad för hon har börjat äta upp boxen, så jag hängde upp ett äpple i ett snöre så har hon något att pyssa med! Hoppas att hon får tag i det någon gång bara =)

Imorgon är det Vårruset. Mitt största problem kommer att vara att hitta till Julia innan. Jag får lita på GPS:en. Jag ska definitivt ta mig runt banan - jag vill ha medaljen! Sen blir det picknick med laget efteråt när alla tagit sig i mål. Så jag hoppas verkligen inte på regn, för jag har inga regnkläder och man fick inte ha paraply...

Några bilder på när Nadja försöker äta upp äpplet (taget med mobilen):
På kortet till längst till vänster syns hennes glugg :P


Kommentarer
Postat av: AK

Bra idé till Nadde :) Så skönt att hon håller på och blir bättre !!

2009-05-17 @ 21:50:06
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0