Hästminnen & Ishockey

2009-03-28 | 12:38:44 
Ishockeyn:
Färjestad gick till slut till final, efter lite förlängningar. På ståläktaren fick man inte mycket plats att stå på eftersom det var fullsatt med 8250 personer. Stog sista tiden bredvid en kille som höll på att riva räcket vi lutade oss mot när Färjestad inte lyckades få in pucken en gång ;P Han ursäktade sig med att han blev så arg...
Sen tog det typ 45 minuter i kö innan vi kunde gasa och skjutsa Patrik och Fanny tillbaka till Lillerud och sedan åka hemåt, dagen efter på praktiken blev ganska seg, jag var trött.



Minnen från alla möjliga ställen...



Lovis går påskkärring hemma. Fast hon verkar inte tycka att det är speciellt kul. Hon fick ju bara en enda hundgodis... ;P



Jag och Nadja för riktigt länge sen, Nadja har en midsommarkrans på huvudet =)



Nathalie & Nadja

RIDRESAN TILL FJÄLLEN I JÄMTLAND 2004


Jag sitter på en dalahäst


Pelle och Mandy har dragkamp på Njarka Sameby





Ett stort vattenfall som vi var och tittade på =)


Pelle med den häst han red den första dagen: Ljomi


Paus vid storsjön, utan storsjöodjur som tur var =)



Här kommer jag - på Gýmir



Paus i det gröna, det fanns till och med en hage där!


Älgparken på vägen hem.

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, ska ut och rida och fixa stallet. Sen blir det stallfest i kväll!

Kommentarer
Postat av: hannifer

åh va kul me gamla bilder :D hur länge haru haft nadja??



jo ja hoppas med på att tränset passar :D hoppas dina grejer blir brabra dom med!

ja säger bara ; bort med snön!

2009-03-28 @ 12:50:28
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0