Träningsvärk :/

2009-12-06 | 19:18:09 
Bra att allt jag skrev försvann. Irriterande.

Idag har jag i alla fall slagit in alla julklappar, bakat julgodis och fixat lite i stallet. Gjort nya hagar åt hästarna. I kväll borde jag egentligen ha jobbat men jag sa nej. Kännde att jag inte hann med det men ångrar mig lite, för att man inte ställer upp när det behövs och sånt.

Igår red jag Karl på banan och idag har jag världens träningsvärk :P Charlotte red Nisse och Felicia red Nikita samtidigt. Synd att det regnade så bara, men annars kom jag fram till fler saker vi behöver öva på.


Onödvändigt inlägg, men ibland så lyckas man med det också.
Förresten så lyckade jag hitta sämsta "rid-outfiten ever" häromdagen.



// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0