En död ekorre kan vara skrämmande...

2008-06-29 | 21:49:35 
Igår när jag och Nadja var ute tillsammans med Linn och Olle så låg det en död ekorre mitt på vägen. Och då ville ju naturligtvis hästarna gå fram och lukta på den och det fick de ju, inte visste jag var som skulle hända då. 
De blåste på den (så som hästar gör när de blir rädda) och sen helt plötsligt så tvärvände Nadja och började sparka bakut mot den platsen där ekorren låg. Och eftersom jag red barbacka så satt jag bara kvar på tvärsvängen och den första bakutsparken, sen åkte jag av och landade i diket. Och Nadja sprang iväg till Olle som stog kvar på samma ställe och tittade på oss.

Idag var vi på kalas i Askersund, tre års kalas för Evelina. Av oss fick hon en klänning som hon ville ha på sig på en gång, men den byttes senare ut mot en pippi-dräkt hon fick av mormor när hon kom :P  Vi kollade runt lite i deras nya hus, det var jättefint, perfekt för en barnfamilj. Det var ju bland annat en nergrävd stutsmatta och en stor rusch-kana på gården. OCH staket runt hela tomten så att man inte kan komma ut på vägen.

Imorgon blir det att jobba igen. Ska jobba 6 dagar den här veckan, är bara ledig tpå onsdag. Men det blir nog bra tror jag :)

Kommentarer
Postat av: AK

Heehe ja döda ekorrar kan vara spännande :P



Joo jag hoppas att ledigheten ska vara bra :) Du får ta det extra lungt då :) Annars kanske jag kommer över om du inte passar dig ;) Hahahah

2008-06-30 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0