Tio droppar regn

2013-05-14 | 22:46:00 
Tror på att det är vår nu så har köpt en massa fina blommor och planterat ut i rabatterna (och vid stallet). Och idag köpte jag 200 l täckbark som också ska dit. Tror det kommer bli jättefint sen när det är klart!
 
Puma går bättre och bättre, är både ute och rider och på ridbanan just nu, men försöker undvika för mycket böjda spår för bakknänas skull. Har till och med tagit första galoppen häromdagen och hon gick så fint så. Tror aldrig att hon har varit så här lugn och sett så här nöjd ut när hon blir riden som nu.
 
Har tillbringat en del av min lediga tid i helgen i den här traktorn ute på gärdena, får hoppas att det kommer upp något på dom sen, så jag har skött mig och harvat ordentligt :)
 
 
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0