Flyttat klart

2012-01-03 | 12:02:08 
Nyårsafton blev det flytt - så nu bor jag äntligen i huset! Var uppe tidigt på morgonen och hade väl flyttat alla grejer runt två. Så sen packade jag upp lite lådor innan jag åkte till stallet och fixade lite. Sen blev det nyårsfest inne i Kga på natten (med AK & Sussie och en massa annat folk) och kom hem på söndag morgon till ett iskallt hus. Blev sen väckt tio på morgonen av farfar som tyckte han kunde komma och kolla på huset då.

Bara jag får bort lite flyttkartonger så kan jag lägga upp lite bilder :)

Puma fick vila 3 dagar över nyår & flytt. Igår blev det dressyr på banan och idag blev det uteritt med sällskap av Emma. Trevligt båda två, även fast Puma igår var lite stel i höger sida.
I kväll blir det kvällstur på jobbet.



// Jenny

Kommentarer
Postat av: jeffä

tack tack!:D

2012-01-10 @ 21:20:05
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0