Dagens idag ;)

2010-03-23 | 20:22:23 

Trevlig dag. Eller inte. Rätt tråkig faktiskt. Plugg och jobba i ladugården. Stallet också, det var ju lite roligare.
Hoppas morgondagen blir bättre. Nu ska jag äta smörgåstårta :)

Just ja, dom ringde från Dfs i går, har ju sökt sommarjobb där. Dom ville placera mig på hemtjänsten eftersom jag är uska nu. Troligt liksom! Jag sa nej såklart (hemtjänsten är inget för mig). Speciellt eftersom jag en timme innan pratat med min chef som sa att han gärna ville ha mig kvar där till sommaren och försökte övertala mig (men jag tänker inte tala om med vad :P) Hade hoppats lite på Dfs för att slippa pendla den här sommaren, men hemtjänsten!?! Kunde dom inte ha kommit med ngt bättre? :P



// Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

vad är dfs? degerfors sjukhus? hahahahah



sv: ja jsukt lättlästa böcker :D synd att du inte har lov ;)

2010-03-23 @ 21:22:33
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0